08 decembrie 2010

suspans

e o zi inerta. nimic nu misca (nu ma refer aici la menajeria din viata politica a tarii noastre, unde 'actorii-cheie' sunt atat de plini de sine ca se misca cu atata aroganta eleganta ca serialele mexicane ar avea multe de invatat de la ei). natura a decis sa isi ia azi liber. vantul nu se mai oboseste sa miste crengile copacilor. totul e nemiscat.

miscarea este viata. astazi nu am avut chef sa fiu viu. astazi nu am avut chef sa ma ridic din pat. nu am avut chef sa misc nici o parte a corpului meu mai mult decat este strict necesar (sa nu intram in detalii). am avut chef sa fiu asemenea copacului din fata casei mele care si-a luat astazi o pauza sa mediteze, sa se odihneasca, sa ramana somnoros si pe timp de zi.

interesant: cati indivizi din specia umana au observat  astazi suspansul de afara?! sau ne-am obisnuit sa observam lucrurile din jurul nostru doar atunci cand ne afecteaza direct, si de obicei in sens negativ - ne ploua in cap, sau in gat, daca nu avem din asta, vantul ne rupe umbrelele sau ne zburleste coafura de 50-650 lei, ne cade o creanga peste masina lustruita si lasa o zgaraitura... cat de selectiva ne este atentia totusi... dar despre asta alta data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu